سوالات متداول

در خصوص همکاری با عمده فروشی آرادل

آیا محصولات موجود در آرادل تولید خود آرادل هستند ؟

آرادل پلتفرمی برای محصولات به صورت عمده است . اگر دقت کنید زیر هر محصول تامین کننده محصول ذکر شده که با کلیک روی اون میتونید اطلاعاتی در مورد تامین کننده کسب کنید . بعضی از محصولات که برند آرادل برای آن ذکر شده است توسط آرادل تولید شده است لذا به لطفا به برندهای ذکر شده در سایت دقت بفرمائید.

آیا همه محصولات ایرانی هستند یا خارجی هم دارید

بیشتر از ۶۰ درصد محصولات آرادل ایرانی هستند ، اما محصولات وارداتی هم در این بازار آنلاین خواهید یافت .

نحوه ارسال و بسته بندی محصولات به چه شکل هست ؟

 بنا بر نوع محصول بسته بندی متفاوت خواهد بود . نکته اینجاست که بسیاری از محصولات توسط تامین کننده بسته بندی شده و بارنامه میشوند . کلیه مرسولات ارسالی آرادل در بسته بندی کارتنی و محافظت شده ارسال میشوند. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضیحات و یادداشت سفارش در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

پرداخت به چه شکلی انجام میشود ؟

پرداخت در زمان ثبت سفارش و از طریق درگاه امن بانکی صورت میپذیرد . برای مبالغ بالای صد میلیون تومان لطفا با پشتیبانی هماهنگ بفرمائید.

سفارش من در چه زمانی به دستم خواهد رسید

در هر محصول ویژگی ای به نام مدت زمان آماده سازی محصول وجود دارد. این زمان زمانی است که تامین کننده برای تامین محصول اعلام کرده است . زمان حمل و ارسال را به زمان بالا اضافه کنید که اغلب بین ۳ روز تا یک هفته است .

آیا محصولی که ارسال میشود با آنچه در تصویر است مطابقت صد در صد دارد ؟

تمام تلاش ما در ایجاد تطابق محصول با عکس است . درصورتی که اختلاف فاحشی این بین وجود داشته باشد تامین کننده مکلف به پذیرش محصول است (لطفا قوانین بازگشت کالا را ملاحظه بفرمائید). هزینه های ارسال و بازگشت بر عهده تامین کننده است . مبلغ پس از ۳ روز کاری به حساب خریدار عودت داده خواهد شد .

نحوه قیمت گذاری و عمده فروشی چگونه است؟

قیمت محصول بر اساس تعداد کالا تعیین می شود و نام کالا مبنای پردازش اصلی محصول بعد از خرید می باشد. محصولات در آرادل به صوت عمده می باشد و ممکن است برخی کالاها با قیمت عددی و واحد قیمت گذاری شده باشد و دارای حداقل تعداد خرید برای آن محصول باشد. آرادل برای صرفه و صلاح همکاران محترم حداقل سود ممکن را برای پردازش کالا در نظر گرفته است.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از ارسال مرسوله دارید،لطفا قوانین ارسال و تحویل را ملاحظه بفرمائید با تماس با پشتیبانی سایت از طریق شماره تلفن های ذکر شده و اعلام بازگشت وجه از ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری پس از تایید بازگشت و کسر هزینه ها و خسارات وارده مانند کارمزد درگاه و انتقال وجه، وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

چگونه میتوانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله پیگیری سفارش بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه همه سفارشات وضعیت سفارش و روش ارسال سفارش مورد نظر را به ترتیب مشاهده کنید. شما می توانید از این قسمت وارد بخش همه سفارشات شده و سفارش مورد نظر را پیگیری کنید. کد پیگیری به یادداشت های سفارش مورد نظر بعد از ارسال سفارش اضافه می گردد.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام نمایید و پس از آن می توانید سفارش جدیدی را ثبت کنید در غیر این صورت سفارش شما پردازش و ارسال خواهد شد.