کسب و کار

آیا بازاریابی تلفنی می تواند به شرکت های کسب و کار رونق بیشتری بدهد؟!

بازاریابی تلفنی چیست؟ بسیاری از کسب و کارها از بازاریابی‌تلفنی استفاده می کنند. هر شرکتی که مستقیما تلفن مارکتینگ انجام می دهد، به سوالات مخاطبان پاسخ می دهد و سفارشات را به وسیله گوشی تلفن می رساند. برای همین کارها سریع تر انجام می شود. شرکت های کوچک که مشتریان کسب و کار را هدف قرار می دهند می توانند از تلفن استفاده کنند تا با تماس های تلفنی محصول خود را به فروش برسانند. با مجله آرادل همراه باشید.

 

تلفن مارکتینگ یا بازاریابی‌تلفنی

بازاریابی تلفنی چیست؟

تلفن مارکتینگ می تواند مزایای زیادی را بر سایر اشکال بازاریابی داشته باشد. بر خلاف بازاریابی یا ایمیل متنی، می توانید به طور مستقیم با مشتری صحبت کنید و سوالات خود را برای سنجش آن ها استفاده کنید، آنچه را که نیازهای آنها و پاسخگویی شما به اعتراضات آن ها لازم است همه و همه با تلفن انجام می دهید.

بازاریابی تلفنی برای کسب و کار

تلفن مارکتینگ می تواند به شرکت های کسب و کار رونق بیشتری بدهد. تعدادی از اهداف بازاریابی خود را برای ایجاد پایگاه داده خود، تشکیل و قرار ملاقات ها، ایجاد کمپین بازاریابی و ایجاد ارتباط با مشتریان خود را ادامه دهید.

 

مردم معمولا برای دریافت تماس های فروش، به عنوان زمانی که تماس گیرنده که از طرف شرکت است آنها را به چیزی که مربوط به آنها است، به خود اختصاص داده است نیاز دارند.

آموزش آماده سازی کارکنان شرکت و کسب و کار شما برای به حداکثر رساندن موفقیت بازاریابی‌تلفنی خود ضروری است. کار بر روی اهداف فروش خاص برای اطمینان از اینکه شما فروش می کنید مهم است،

پاسخ های متقاعد کننده را به پرس و جو های مشترک پیش از آن آماده کنید و برخی از سوالات خود را برای پرسیدن از مشتری داشته باشید، بنابراین شما می توانید بیشتر در مورد مشتریان اطلاعات کسب کنید. بازاریابی تلفن اغلب برای تولید کسب و کار جدید با ارائه نقل قول ها یا قرار ملاقات شکل می گیرد.

برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت خود، تلفن مارکتینگ رویکرد دوگانه است. در اولین تماس، می توانید نام مشتری را بپرسید و بررسی کنید و برخی از اطلاعات مهم  خرید را دریافت کنید. سپس خود را برای گفتگو به طور صحیح با مشتری  آماده کنید.


آموزش بازاریابی و فروش تلفنی

چگونه مردم را برای خرید در تلفن متقاعد کنیم؟

در بازاریابی تلفنی چه بگوییم؟ تماس تلفنی می تواند بسیار موثر باشد، اما بسیاری از مردم از طریق حالات صدای شما می توانند احساس شما را تضعیف کنند، برای همین اعتماد به نفس ضروری است، لبخند در حالی که شما شماره گیری کنید. بهترین روش برای تماس های تلفنی، پرسیدن است و همینطور شما باید به سوالات مشتریان جواب دهید.

به عنوان مثال، آیا شما جوهر چاپگر می فروشید؟ باید با مشتری خود تماس بگیرید و بپرسید که آیا آنها دستگاه چاپگر دارند و از آن استفاده می کنند؟ و با استفاده از آن چه کارهایی را انجام می دهند و چاپ می کنند؟  راه حل های مربوطه را پیدا کنید.

درآمد بالا با بازاریابی تلفنی

نمونه سوالات تلفن مارکتینگ داشته باشید. بازاریابی‌تلفنی نتیجه تلاش های کسب و کار و بازاریابی شما است که شما پول خوبی برای توسعه و پیاده سازی از آن به دست می آورید. موارد زیر چندین شیوه بازاریابی تلفن همراه و خروجی است که می توانید از آن برای تلفن مارکتینگ خود یکی از قوی ترین سلاح های بازاریابی استفاده کنید.

 


اصول و ترفندهای بازاریابی‌تلفنی

هزینه های خود را بدانید

هزینه تقاضای استعلام خود را با تقسیم هزینه کل تبلیغات خود با میانگین تعداد تماسهای دریافت شده محاسبه کنید. به عنوان مثال، اگر شما ۱میلیون تومان در ماه هزینه تبلیغات می کنید و حدود ۵۰۰ تماس دریافت می کنید، هر تماس ۵۰۰ تومان هزینه دارد.

کار خوب را بشناسید

 به کارمندی که اطلاعات تماس کامل تماس گیرنده های ورودی را دریافت می کند، جایزه اهدا کنید. دستورالعمل بازاریابی‌تلفنی را حتما رعایت کنید.

 

گردآوری توسط مجله آرادل
تنظیم و نگارش : مدیر
آیا بازاریابی تلفنی می تواند به شرکت های کسب و کار رونق بیشتری بدهد؟!
منبع

شاید بپسندید

دکمه بازگشت به بالا